Jag har internet igen

 
ÅÅH äntligen fungerar vårat WiFi hos mamma ! Inte haft internet tidigare då jag varit här och det har varit helt sjukt jobbigt. Man har inte kunnat kolla på serier, blogga mm. Ja jag  har min mobil men den är ju så liten och orkar inte dela internet men nu behövs inte det längre. 
 
Ska nu försöka blogga normalt igen, saknat det men aldrig orkat. Dels pga internet och för att jaa... hahha vet ej. Men som sagt är jag hemma hoss min mamma, kollar på tv och inte gör mycket alls. Efter skolan idag åkte jag till farsta där jag mötte pappa för ett gymma. Känner redan att det tog, sen har man ju redan en grym träningsverk från gårdagen också, kan det blir bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0