Vecka 15

 
Jahapp... då var denna veckan slut snart då, bara någon liten timme kvar. Även om jag inte bloggat mycket så har jag haft riktigt kul, varje dag har varit super bra. 
 
Måndag / Tisdag - Hade nationella på måndagen, kom försent pga trafiken men det gick bra ändå, sedan skola som vanligt och efter det var man hemma och tog det lungt vad jag kommer ihåg.
Onsdag - Åkte till min mor efter skolan och sov där själv då jag började lite senare på tordagen
Torsdag - Utvecklingssamtal en halvtimme och mötte sedan N för att åka mot Haninge å där åka till Lager157. Efter det åkte vi till Tyresö och åt glass och rörde oss senare hem emot Nicole där jag sen spenderade natten.
Fredag / helgen - Hade världens mysigaste morgon med min kärleksren och sen efter skolan bar det av emot Götet med pappa där vi spenderade helgen med kusiner och famror. Vi bakade och var i stan och fikade och hade det super mysigt. 
 
Nu är man hemma igen med ett fullspäckat påsklov, ska bli så kul. Även om det betyder att gå upp tidigt någon dag, men det värt det ;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah vi är så snygga min kärleksren!

2014-04-15 @ 15:30:02
Postat av: Anonym

hahahah vi är så snygga min kärleksren!

2014-04-15 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0